Betingelser for Fritvalgsordningen
Betingelser
Hvad siger du ja til?
Når du flytter din bevilling til en Fritvalgsordning hos Coloplast, er du ikke forpligtet længere end til næste levering. Du kan altid vælge en anden leverandør eller lave aftale med visitationen i din kommune om, at du flytter tilbage til den leverandør, som din kommune har aftale med.
Hvis der er egenbetaling på din ordre, vil du altid blive informeret om det forud for, at vi afsender or
Betaling
Køb af produkter på bevilling
Faktura sendes direkte til din kommune.
Køb af produkter uden bevilling
Når ordren afsendes fra vores lager, vil du modtage en e-mail med din faktura, som du kan betale via Netbank (bankoverførsel) eller MobilePay.
Betalingsfristen er 30 dage fra fakturadato. Betalingen overføres enten til vores bankkonto: 3100-323008 eller via MobilePay 413952. Indbetaling bedes mærket med det relevante faktura nummer.
Hvordan afregner vi, når du bestiller?
Det bevilligede beløb betales fortsat af din kommune. Og uanset hvilket produkt du har bevilling på, så garanterer Coloplast mindst 12 måneders direkte levering af SpeediCath helt uden egenbetaling.
I de flestes tilfælde vil en egenbetaling efter 12 måneder ikke komme på tale, men i nogle situationer, kan en minimal egenbetaling dog forekomme.
Hvis en egenbetaling kommer på tale, vil vi kontakte dig ca. 9 måneder efter, du er blevet tilmeldt Fritvalgsordningen. Formålet er at afklare, hvor megen egenbetaling der kan forekomme efter 12 måneder. Ligeledes om du ønsker at fortsætte i Fritvalgsordningen eller ønsker at vende tilbage til kommunens leverandør.
Priser
Alle priser er i danske kroner inkl. moms
Reklamation
Leveringsbetingelser
Vi leverer uden beregning til alle adresser i Danmark (undtagen til Færøerne og Grønland). Hvis du ønsker levering til en adresse i Europa (kun til udvalgte lande i EU), kan vi arrangere dette. Kontakt kundeservice på 49 11 12 20 for mere information.
Leveringstiden er 2 hverdage for nye kunder, og ellers har vi levering fra hverdag til hverdag, når ordren afgives inden kl. 13.00. I tilfælde af restordrer, vil vi kontakte dig omkring nyt leveringstidspunkt og/eller erstatningsprodukt.
Når du bestiller dine varer via Coloplasts webshop og udfylder din email og/eller mobilnummer, kan du følge forsendelsen. Du modtager en sms, når pakken leveres eller kan afhentes på et aftalt udleveringssted.
Returnering af produkter
Når vi har aftalt, at en forsendelse skal returneres, vil vi efter aftale med dig arrangere tid og sted for afhentning.
Reklamation i henhold til købeloven
Ved reklamation er det en stor hjælp, hvis lot nummer på varen kan opgives. Lotnummer findes enten på detailæsken eller er trykt på produktet.
Har du en produktreklamation, så kontakt os på telefon 49 11 12 13, eller skriv til os:

Kontakt os
Har du nogen spørgsmål, så står vi klar til at hjælpe dig.
På telefon 49 11 12 20
Hverdage mellem kl. 8.30-16.00.
Send os en e-mail på dkinbound@coloplast.com
Vi svarer normalt tilbage indenfor 1-3 hverdage.